פארק אוטופיה פתוח גם בימים גשומים ומזמין משפחות מכל הארץ להגיע להתאוורר וליהנות מיום של כיף, הכניסה חינם עבור ילדים מתחת לגיל 12 במשפחה* חובה להזמין באתר.

תערוכת הפרחים בפארק אוטופיה

ברוכים הבאים לתערוכת הפרחים בפארק אוטופיה. כאן תוכלו להבין את המהות הכי אמיתית של פריחה, לנשום את האוויר הכי נקי, הכי מתוק והכי בריא בארץ. פארק אוטופיה פותח לכם את השער לעולמם הקסום של הסחלבים וסולל לכם את הדרך לטיול פריחה משגע.

  • הפארק ממוקם בקיבוץ בחן בשרון
  • החנייה חינם ובשפע
  • ניתן לסייר בכל מזג אוויר

תערוכת פרחים בפארק אוטופיה מתקיימת בתוך יער גשם טרופי עם סחלבים פורחים וגן בוטאני ענק עם גנים פורחים - בואו עכשיו לפארק אוטופיה!

תמונות נבחרות מפארק אוטופיה

השאר פרטים ונשמח לחזור אליך בהקדם

תערוכת הפרחים בפארק אוטופיה

פארק אוטופיה שמח להזמינכם לתערוכת הפרחים שלנו! בתערוכה מוצגים אלפי פרחים מסוגים שונים וביניהם גם סחלבים. הפרחים מפזורים בכל רחבי הפארק ותוכלו לטייל ביניהם וליהנות ממבחר עולמות האטרקציה גם כן.
כל האטרקציות כלולות במחיר הכניסה!

תערוכת פרחים בפארק אוטופיה כוללת מאות סוגים של פרחים, חלקם נדירים מאוד, וכן מגוון צמחים טרופיים מיוחדים. בואו ליהנות מתערוכת פרחים מיוחדת במינה ממש במרכז הארץ בשרון.

בתערוכת הפרחים בפארק אוטופיה אלפי פרחים מסוגים שונים וסחלבים אשר מוצגים בתצוגות שונות ובפינות שונות ברחבי הפארק.

עולמות האטרקציה בפארק אוטופיה

מפלי מים ובריכות דגים

מפלי מים, נחלים, בריכות דגים ומאגר מים לאיסוף מי גשמים וניהול תהליכי מיחזור מים ובה מזרקות כדורי מים הפועלים באופן קבוע לחימצון המים.

צמחים טורפים

אוסף גדול של צמחים טורפים אשר חיים בסביבתם הטבעית. תוכלו לראות אותם ואת תהליך לכידת הטרף מקרוב.

עולם הפרחים

אלפי פרחים וסחלבים הגדלים בכל פינות יער הגשם הטרופי והגן הבוטאני.

העולם הטרופי

פארק אוטופיה הינו יער גשם טרופי ראשון מסוגו בעולם אשר נבנה במטרה לגדל צמחים טרופיים כמו ביערות הגשם ברחבי העולם. במהלך סיורכם תיהנו מהיופי הטרופי ותפגשו סחלבים, בעלי חיים וצמחים מיוחדים.

מבוכים מצמחים

שני מבוכים מדליקים מצמחייה - האחד מבוך אתגרי ענק על שתי קומות והשני מבוך קלאסי בהשראת הגנים באירופה.

גן פרפרים בפארק אוטופיה

פרפרים יפיפיים החיים בבית רשת שהוקם במיוחד עבורם בשילוב גן צמחים מרהיב, המאפשר תנאי רבייה אופטימאליים. ניתן ליהנות ולצפות במחזור החיים של הפרפר.

קקטוסים

גן קקטוסים ענק בו גדלים קקטוסים מסוגים ובגדלים שונים.

אוטופיה- פארק הסחלבים והאטרקציות של ישראל